ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟ چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟ فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران صادر شد+جزئیات و لینک سامانه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال کم فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان تماشای تلویزیون برای چه سنی ممنوع است؟ اسید‌های آمینه به عنوان پیش‌ساز پروتئین‌ها و به عنوان مکمل غذایی «تروما» چهارمین علت مرگ در دنیا  ۱۰ فایده پیاده روی برای سلامت بدن | بهترین زمان پیاده‌روی چه زمانی است؟ بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند چند ساعت در شبانه‌روز بنشینیم، بایستیم و بخوابیم؟ منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس مار سمی در کارگاه تزریق پلاستیک و وحشت کارگران (۱۶ اردیبهشت) عزم جدی برای جلوگیری از «کوتاه قامتی» در کشور واژگونی خودرو در خواف خراسان رضوی ۵ مصدوم برجا گذاشت (۱۶ اردیبهشت) حداقل دوسوم سرطانی‌ها در ایران حتماً زنده می‌مانند| سلول‌درمانی، درمان قطعی سرطان نیست
سرخط خبرها

بارش شدید باران و سیل بی‌سابقه در هنگ کنگ

  • کد خبر: ۱۸۳۱۳۲
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
بارش شدید باران و سیل بی‌سابقه در هنگ کنگ
رسانه‌های چین امروز، ۱۷ شهریور، از وقوع بارندگی شدید و سیل بی‌سابقه در ۱۴۰ سال گذشته در هنگ‌کنگ خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، بارش‌های پرحجم و شدید منجر به سرازیر شدن سیل در خیابان‌ها، فروشگاه‌ها و ایستگاه‌های مترو شده است.

مسئولان شبکه ریلی هنگ کنگ نیز اعلام کردند که دست‌کم یک خط قطار بسته شده و سایر خطوط نیز با تاخیر فعالیت می‌کنند.

بسیاری از رانندگان داخل خودروهای گرفتار شده در میان سیلاب محبوس شده‌اند و مسئولان به مردم هشدار دادند که در مکان‌های امن و مرتفع‌تر پناه بگیرند.

در مناطق کم‌ارتفاع، خیابان‌ها به رودخانه‌های گل‌آلود و مواج تبدیل شدند و امدادگران در تلاش برای نجات رانندگانی هستند که در وسایل نقلیه خود گیر افتاده‌اند.

مقامات همچنین نسبت به خطر رانش زمین در این منطقه پرجمعیت هشدار داده‌اند.

اداره هواشناسی چین نیز بالاترین سطح هشدار نسبت به وقوع توفان و سیل را صادر کرده و گفت که شب پنج‌شنبه، بارندگی ۲۰۰ میلی متری در هنگ کنگ ثبت شده است.

دولت محلی هنگ کنگ نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد میزان بارندگی بین ساعت ۱۱ تا ۱۲ شب پنج‌شنبه، بیشترین حجم بارش ساعتی از زمان شروع ثبت رکوردها در سال ۱۸۸۴ میلادی بوده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->